OGŁOSZENIE Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gródku ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze - GŁÓWNY KSIĘGOWY

                                                                                              

OGŁOSZENIE

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gródku

 ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze

 GŁÓWNY KSIĘGOWY

1. Nazwa i adres jednostki:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gródku,

16-040 Gródek, ul. Fabryczna 8 lok. 2

2. Wymagania niezbędne:

  1.  posiadanie obywatelstwa polskiego, kraju Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
  5. posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
  6. spełnianie jednego z poniższych warunków:
  • ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości;
  • ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości;
  • wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;
  • posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
  • nieposzlakowana opinia.

 3. Wymagania dodatkowe:

  1. preferowany kierunek studiów: ekonomia;
  2. doświadczenie pracy w administracji samorządowej lub w jednostkach samorządu terytorialnego;
  3. biegła znajomość prowadzenia rachunkowości;
  4. umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych;
  5. znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji publicznej na szczeblu samorządowym, w szczególności ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy – prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ordynacji podatkowej, ustawy o postepowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisy wykonawcze do tych ustaw, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy społecznej i innych aktów prawnych związanych z realizacją zadań przez  Ośrodek;
  6. dyspozycyjność;
  7. bezkonfliktowość i samodzielność w działaniu, zaangażowanie organizacyjne, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista.

 5. Zakres wykonywanych zadań:

  1. prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
  3. dokonywanie wstępnej kontroli;
  4. zgodność operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
  5. kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
  6. prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowo-księgowej Ośrodka;
  7. przygotowywanie projektów planów finansowych i sprawozdawczości z ich wykonania;
  8. wykonywanie innych zadań powierzonych przez kierownika GOPS, nie ujętych w powyższych zadaniach, a wynikających ze specyfiki pracy głównego księgowego.

  5. Warunki pracy na stanowisku:

  1. zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat;
  2. wykonywanie czynności biurowych, tworzenie dokumentów w formie papierowej i elektronicznej;
  3. praca przy komputerze.

  6. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV) z uwzględnieniem dotychczasowej pracy zawodowej podpisany przez kandydata;
  2. oryginał kwestionariusza osobowego według załączonego wzoru;
  3. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  4. kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy);
  5. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  6. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  7. oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, kraju Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej, państwa członkowskiego europejskiego porozumienia o wolnym handlu (EFTA);
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z załączonym wzorem.

 7. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gródku lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gródku, ul. Fabryczna 8 lok. 2, 16-040 Gródek, w zapieczętowanej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowiska – główny księgowy” w terminie do dnia 26 października 2020 r.

            O zachowaniu wyżej określonego terminu decyduje data wpływu do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gródku.

 Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://www.bip.grodek.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka.

8. Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Gródku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

9. Klauzula informacyjna dla kandydatów uczestniczących w procedurze naboru:

 Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz. Urz. UE L 119/1) Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gródku informuje, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gródku z siedzibą w Gródku przy ul. Fabrycznej 8 lok. 2; tel. 85 7180 127, e-mail: gops@grodek.pl.
  2. W razie pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gródku, a także przysługujących uprawnień, może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą adresu e-mail: inspektor@ochronadanych.hub.pl;
  3. Dane osobowe są zbierane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282), w pozostałym zakresie na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą.
  4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie zgodnym z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Ośrodku, z tym zastrzeżeniem, że dokumenty aplikacyjne osób nieumieszczonych w protokole z przeprowadzonego naboru będą niszczone po zakończeniu procesu rekrutacji.
  5. Dane nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do własnych danych, prawo do sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania.
  7. Może Pani/Pan w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych we wskazanym zakresie.
  8. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Gródku Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  9. Podanie danych wskazanych w ogłoszeniu o naborze jest obligatoryjne, a w pozostałym zakresie – dobrowolne. Niepodanie danych obligatoryjnych skutkuje brakiem rozpatrzenia kandydatury.
  10. Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Kierownik Gminnego Ośrodka

Pomocy Społecznej w Gródku

Jolanta Bójko

 

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Gródek

Wytwarzający/odpowiadający: Jolanta Bójko

Data wytworzenia: 2020-10-12

Wprowadzający: Jakub Puciłowski

Data modyfikacji: 2020-11-10

Opublikował: Jakub Puciłowski

Data publikacji: 2020-10-12