REJESTR DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO

REJESTR DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO

Na podstawie art. 57 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647 z późn. zm.), wójt, burmistrz albo prezydent miasta prowadzi rejestr wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu powiatowym i gminnym, zgodnie ze wzorem określonym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 13 maja 2004 r. (Dz. U. Nr 130, poz. 1385).

 

Nazwa rejestru

Rejestr decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu powiatowym, i gminnym

Rejestr prowadzi

Samodzielne stanowisko ds. budownictwa i gospodarki komunalnej

Urząd Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2,  pok. 7, tel. 85 7180664

Sposób udostępniania

 

Zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.).

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Gródku

Wytwarzający/odpowiadający: Lilia Waraksa

Wprowadzający: Lilia Waraksa

Data modyfikacji: 2013-07-23

Opublikował: Piotr Supronik

Data publikacji: 2013-07-23