Zarządzenie Nr 73/08 z dnia 22 lutego 2008 r
ZARZĄDZENIE NR 73/08 WÓJTA GMINY GRÓDEK
z dnia 22 lutego 2008 r.
w sprawie informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy za 2007 r.
Na podstawie art. 14 pkt 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104, Nr 169, poz. 1420, 2006 r. Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz. 708, Nr 170, poz. 1217 i 1218, Nr 187, poz. 1381, Nr 249, poz. 1832, 2007 r. Nr 82, poz. 560, Nr 88, poz. 587, Nr 115, poz. 791 i Nr 140, poz. 984) zarządza się, co następuje:
§ 1. Sporządza się informację z wykonania budżetu gminy za 2007 r. obejmującą:
1) Zestawienie z wykonania budżetu gminy Gródek, w tym kwotę nadwyżki - zgodnie z załącznikiem Nr 1,
2) Kwoty dotacji otrzymanych z budżetu jednostek samorządu terytorialnego oraz kwoty dotacji udzielonych innym jednostkom samorządu terytorialnego - zgodnie z załącznikiem Nr 2.
3) Kwotę zobowiązań wymagalnych - zgodnie z załącznikiem Nr 3,
4) Wykaz udzielonych poręczeń i gwarancji, z wymienieniem podmiotów, których gwarancje i poręczenia dotyczą - zgodnie z załącznikiem Nr 4,
5) Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w kwocie przewyższającej 500 zł - zgodnie z załącznikiem Nr 5,
6) Wykaz osób prawnych i fizycznych, którym udzielono pomocy publicznej - zgodnie z załącznikiem Nr 6.
§ 2. Informację, o której mowa w § 1 podać do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń oraz zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Gródek w terminie 7 dni od dnia podpisania.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
WÓJT
mgr Wiesław Kulesza
Metryka strony