Zarządzenie Nr 59/07 z dnia 11 grudnia 2007 r.
ZARZĄDZENIE NR 59/07 WÓJTA GMINY GRÓDEK
z dnia 11 grudnia 2007 r.
w sprawie powołania Komisji Konkursowej
Na podstawie § 10 „Trybu postępowania o udzielenie dotacji z budżetu Gminy” stanowiącego Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr XII/74/03 Rady Gminy Gródek z dnia 29 grudnia 2003 r. zarzadza się, co następuje:
§ 1. Powołuję Komisje Konkursową w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego dotyczącego udzielania dotacji z budżetu Gminy Gródek podmiotom nie zaliczanym do sektora finansów publicznych i nie działającym w celu osiągnięcia zysku na realizację zadań Gminy, w składzie:
Wieczysław Gościk - Przewodniczący Rady Gminy Gródek,
Janusz Michał Cimochowicz - Radny Gminy Gródek,
Maria Wróblewska - Radna Gminy Gródek,
Dorota Bójko - Pracownik Urzędu Gminy Gródek,
Agnieszka Tarasewicz - Pracownik Urzędu Gminy Gródek,
§ 2. Do zadań Komisji Konkursowej należy: z dnia 11 grudnia 2007 r.
ustalenie regulaminu trybu pracy komisji zatwierdzonego przez Wójta;
w pierwszym etapie konkursu Komisja:
stwierdza prawidłowość ogłoszenia konkursu oraz liczbę złożonych ofert,
otwiera koperty z ofertami,
ustala, które z ofert spełniają warunki określone w § 7 i w § 8 i przekazuje je właściwym merytorycznie komisjom Rady celem zaopiniowania, z zastrzeżeniem § 13 ust. 3 „Trybu postepowania o udzielenie dotacji z budżetu Gminy” (zwanego dalej „Trybem postępowania”),
odrzuca oferty nie spełniające warunków określonych w § 7 i w § 8 ”Trybu postępowania” oraz niezwłocznie zawiadamia na piśmie oferentów o odrzuceniu ich ofert.
w drugim etapie konkursu Komisja:
analizuje merytoryczną zawartość ofert, biorąc pod uwagę opinie komisji Rady Gminy,
wybiera najkorzystniejsze oferty i decyduje o wysokości środków przyznanych na realizację zadania Gminy,
Dokonując wyboru najkorzystniejszych ofert komisja konkursowa bierze pod uwagę:
zgodność projektu z zadaniami Gminy oraz z zadaniami statutowymi organizacji pozarządowych,
wartość merytoryczną projektu,
koszt realizacji projektu, w tym wysokość udziału środków własnych organizacji pozarządowej oraz oczekiwaną wysokość dotacji,
staranne i terminowe wywiązywanie się z umów i porozumień zawartych z Gminą w ciągu ostatnich dwóch lat,
dotychczasową współpracę organizacji pozarządowej z Gminą,
w przypadku złożenia więcej ofert na realizacje tego samego projektu w ramach zadań w zakresie kultury fizycznej, komisja konkursowa wybiera tylko jedną ofertę na realizacje tego projektu.
§ 3. Podział środków finansowych zaplanowanych w budżecie na realizację zadań Gminy w zakresie kultury fizycznej odbywa się z uwzględnieniem:
wyników osiągniętych we współzawodnictwie sportowym,
wartości sportowej imprezy.
§ 4. Z przebiegu konkursu sporządza się protokół, który powinien zawierać:
imiona i nazwiska członków komisji konkursowej,
liczbę zgłoszonych ofert, w tym spełniających warunki określone w § 7 i w § 8 oraz ofert odrzuconych,
wskazanie ofert najkorzystniejszych, z uwzględnieniem wysokości przyznanych dotacji,
ewentualne uwagi członków komisji konkursowej,
wzmiankę o odczytaniu protokołu,
podpisy członków komisji konkursowej.
§ 5. Wyniki konkursu ogłasza się poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń oraz publikację ogłoszenia na stronie internetowej Gminy w terminie 30 dni od dnia zakończenia postępowania konkursowego.
§ 6. Komisja Konkursowa rozwiązuje się z chwilą rozstrzygnięcia konkursu.
Metryka strony