Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa paliwa

Termin ważności strony 2009-03-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

„Dostawa paliw ciekłych do samochodów będących na wyposażeniu Urzędu Gminy Gródek”
Numer ogłoszenia w BZP: 332605 - 2008 z 25.11.2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Gródek , ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, woj. podlaskie, tel. 085 7180664, faks 085 7180684.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodek.pl

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw ciekłych do samochodów będących na wyposażeniu Urzędu Gminy Gródek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje:

1.Dostawę:

a) benzyny 95 bezołowiowej w ilości 1500 litrów;

b) oleju napędowego w ilości 25 000 litrów;

2.Wymagania dotyczące paliw:

a) parametry benzyny 95 bezołowiowej do silników z zapłonem iskrowym winny spełniać wymagania Polskiej Normy PN - EN ISO 4259:2002 oraz PN-EN 228:2002;

b) parametry oleju napędowego do silników Diesla: - winien spełniać wymagania Polskiej Normy PN-EN ISO 4259:2002; - w okresie zimowym, obowiązującym od dnia 1 X do 30 IV, olej powinien być klasy 2, czyli temperatura zablokowania zimnego filtru musi wynosić - 32 °C;

c) zarówno benzyna 95 bezołowiowa jak i olej napędowy winny spełniać wymagania jakościowe określone w Dyrektywie Unijnej 2003/17/WE (Dz. Urz. WE L076 z 22.03.2003r.)

3.Obowiązki Wykonawcy:

a) Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymywania niezmiennej kwoty narzutu składającego się na cenę paliw przez okres trwania umowy, zasady obliczenia (narzutu) podane zostały w formularzu cenowym,

b) ceny jednostkowe paliw, przedstawione przez Wykonawcę w ofercie będą mogły ulec zmianie wyłącznie w przypadku wzrostu cen u ich Producenta;

c) Wykonawca będzie zobowiązany do udokumentowania na żądanie Zamawiającego faktu zmiany cen paliwa poprzez przedstawienie faktury/decyzji cenowej z nową ceną zakupu paliwa u Producenta;

d) rozliczenia i płatności będą dokonywane w cyklu podanym przez Wykonawcę (min.10-dniowym) na podstawie ilości rzeczywiście zakupionego paliwa i cen jednostkowych obowiązujących w dniu dokonywania każdego z zakupów paliwa;

e) termin płatności każdej faktury nie może być krótszy niż 14 dni;

f) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia asygnaty rozchodowej zawierającej następujące dane: datę pobrania towaru, jego nazwę, ilość, numer rejestracyjny pojazdu, nazwisko i imię osoby pobierającej towar, podpis kierowcy;

g) do każdej wystawionej faktury Wykonawca dołączy odpowiednią asygnatę rozchodową potwierdzającą ilość i cenę rzeczywiście zakupionego paliwa za okres, na który wystawiono fakturę; h) faktura powinna zawierać przynajmniej tyle pozycji, ile było zmian cen paliwa w okresie, na który została wystawiona;

i) faktury Wykonawca będzie wystawiał dla: Urzędu Gminy Gródek, w zakresie dostaw paliw na rzecz następujących pojazdów znajdujących się na wyposażeniu UG:

1) ŻUK, nr rej. BIP 9465;

2) AUTOSAN, nr rej. BIF 7323;

3) AUTOSAN, nr rej. BIP 6751;

4) IVECO, nr rej. BIA AA 16

5) FORD TRANSIT, nr rej. BIA 99 PC;

6) JELCZ 004 - OSP Gródek, nr rej. BTR 7765;

7) STAR 266 - OSP Gródek, nr rej. BIP 6775;

8) STAR 244 - OSP Załuki, nr rej. BIA 21 MM;

9) STAR 200 - OSP Podobierany, nr rej. BIF 7532

10) JELCZ 004 - OSP Bobrowniki, nr rej. BIA 21 UJ

11) POLONEZ - OSP Gródek, nr rej. BIA 4P88

12) pilarki i kosiarki spalinowe

j) Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić możliwość tankowania pojazdów Zamawiającego we wszystkie dni tygodnia, w tym niedziele i święta, w godz. 6.00-22.00;

k) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jednym dystrybutorem każdego z zamawianych paliw (benzyna bezołowiowa 95 oraz olej napędowy) zlokalizowanym na terenie gminy Gródek w odległości nie większej niż 5 km od miejscowości Gródek.

Podane ilości dostaw przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy są szacunkowe. Zamawiający informuje, iż w rzeczywistości ilości zamawianych dostaw mogą być mniejsze lub większe.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony przez niego sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej).

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4 Benzyna bezołowiowa, 09.13.41.00-8 Olej napędowy.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.8) Czy przewiduje się zawarcie umowy ramowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12, data od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 p.z.p.: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.1.2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 1.2 posiadają koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami wydaną na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. nr 54, poz. 348 z późn. zm.) - nie dotyczy Wykonawców, których roczna wartość obrotu nie przekracza równowartości 500 000 EURO.

2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdz. V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż, w/w warunki Wykonawca spełnił.

3. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy).

4. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 oświadczenie, ze Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 p.z.p. (zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ, pkt.5); 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3 koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami wydaną na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. nr 54, poz. 348 z późn. zm.) - dotyczy Wykonawców, których roczna wartość obrotu przekracza równowartość kwoty 500 000 EURO. 1.4 wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (oświadczenie o wykazie punktów z dystrybutorami paliw zawarte na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ, pkt. 11);.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gródek ul. Chodkiewiczów 2 16-040 Gródek pok. 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gródek ul. Chodkiewiczów 2 16-040 Gródek pok. 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Gródku

Wytwarzający/odpowiadający: Dorota Bójko

Wprowadzający: Dorota Bójko

Data modyfikacji: 2008-11-25

Opublikował: Dorota Bójko

Data publikacji: 2008-11-25