Dostawa śmieciarki do przewozu odpadów komunalnych

Termin ważności strony 2008-07-11
Dostawa wraz z zabudową na posiadanym przez Zamawiającego samochodzie STAR 200, śmieciarki o pojemności min. 6,5 m do przewozu odpadów komunalnych
Gródek, 2005-01-13

Gródek, dnia 26 czerwca 2008 r.

Numer sprawy: OŚ.7063-1/08

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

1) Przedmiot zamówienia:

„Dostawa wraz z zabudową na posiadanym przez Zamawiającego samochodzie STAR 200, śmieciarki o pojemności min. 6,5 m³ do przewozu odpadów komunalnych.

2) Nazwa i adres zamawiającego:

  1. Gmina Gródek

  2. 16-040 Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2,

  3. Tel. 085 7180-664, Fax 085 7180-684

  4. BIP: http://www.bip.grodek.pl, e-mail: sekretariat@ug.grodek.wrotapodlasia.pl

  5. REGON: 050659303, NIP: 966-176-96-76

10) Godziny urzędowania: poniedziałek: 8:00 - 16:00, wtorek - piątek: 7:30 - 15-30.

3) Określenie trybu zamówienia:

Przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej progów unijnych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych.

4) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego, pokój Nr 8 w godzinach od 8:00 do 14:00. SIWZ będzie także dostępna na stronie: http://www.bip.grodek.pl

5) Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na „Dostawę wraz z zabudową na posiadanym przez Zamawiającego samochodzie STAR 200, śmieciarki o pojemności min. 6,5 m³ do przewozu odpadów komunalnych”

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 34.14.45.11-3 -Pojazdy do zbierania odpadów.

Warunki techniczne przedmiotu zamówienia:

- przedmiot zamówienia: dostawa śmieciarki wykonanej i spełniającej normę: EN - PN 1501-1

- pojemność zabudowy nie mniej niż 6,5 m³

- montaż i uruchomienie śmieciarki na posiadanym przez Zamawiającego podwoziu samochodu STAR 200.

- dostosowanie podwozia pod zabudowę komunalną typu śmieciarka leży po stronie dostawcy zabudowy

A. Wymagania dotyczące śmieciarki.

- zabudowa skrzyniowa z urządzeniem zasypowym tylnym - pojemność skrzyni ładunkowej nie

mniej niż 6,5 m³

- masa przewożonych odpadów - nie mniej niż 2000 kg

- mechanizm zgniatania hydrauliczny płytowy

- stopień zagęszczania minimum 1:3

- uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 110 do 1100 l

- przystawka do załączania hydrauliki sterowana pneumatycznie

- układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów

- króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym dwa wyłączniki

bezpieczeństwa

- krawędź zasypu na wysokości 1400 mm od podłoża - wymagania normy europejskiej

- zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana w kolorze białym

- oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy

oraz dwa światła alarmowe „kogut” z przodu i tyłu pojazdu

- pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku

- błotnik kół tylnych z chlapaczami

- zabudowa musi odpowiadać wytycznym 89/392 EWG i posiadać znak CE, parametry dotyczące -

skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej według EN 1501-1

B. Warunki gwarancji i serwisu:

- Wymagany okres gwarancji - minimum 24 miesięcy;

C. Śmieciarki musza posiadać:

- niezbędne regulacje i pomiary dopuszczające samochód do użytkowania, niezbędną dokumentację w

języku polskim i pozwolenia określone prawem dla eksploatacji (również pod względem BHP)

- pomiary hałasu na stanowiskach pracy oraz hałasu występującego na zewnątrz kabiny w wyniku

zastosowanych urządzeń oraz analizę ryzyka na stanowiskach pracy związanego z przedmiotem

zamówienia, na koszt Wykonawcy

6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych

7) Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin wykonania zamówienia: 2008-08-14

8) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują

osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

2) wykonawców, którzy bezpośrednio wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji.

3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania

4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków.

Zamawiający odrzuca ofertę, która:

1) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści SIWZ

2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia

4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

5) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny

6) w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny

7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - „spełnia” - „nie spełnia”

9) Informacja na temat wadium:

Nie dotyczy

10) Kryterium oceny ofert i ich znaczenie

Cena - 100 pkt.

11) Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy Gródek

ul. A. i G. Chodkiewiczów 2

16-040 Gródek

pokój Nr 1

do dnia 9 lipca 2008 r., godz. 9:00

12) Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy Gródek

Ul. A. i G. Chodkiewiczów 2

16-040 Gródek

pokój Nr 1

dnia 9 lipca 2008 r., godz. 9:05

13) Termin związania ofertą:

Okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.

14) Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

15) Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:

Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.

16) Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.

Wójt Gminy - mgr Wiesław Kulesza

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Gródku

Wytwarzający/odpowiadający: Dorota Bójko

Wprowadzający: Dorota Bójko

Data modyfikacji: 2008-06-26

Opublikował: Dorota Bójko

Data publikacji: 2008-06-26