Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Gródku

Termin ważności strony 2006-09-15
.
Gródek, 2005-01-13

Gródek, dnia 5 września 2006

Numer sprawy: B.7020-4-1/06

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

1) Przedmiot zamówienia:

„Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Gródku”

2) Nazwa i adres zamawiającego:

  1. Gmina Gródek

  2. 16-040 Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2,

  3. Tel. 085 7180-664

  4. Fax 085 7180-684

  5. http: www.grodek.pl

  6. e-mail: gmina_grodek@zetobi.com.pl

  7. BIP: http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_grodek

  8. REGON: 050659303

  9. NIP: 966-176-96-76

10) Godziny urzędowania:

poniedziałek: 8:00 - 16:00, wtorek - piątek 7:30 - 15-30

3) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości poniżej 60.000 Euro

4) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego, pokój Nr 6 w godzinach pracy Urzędu Gminy Gródek. SIWZ będzie także dostępna na stronie: http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_grodek

5) Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Gródku.

Stolarka okienna PCV o wymiarach;

1,45x1,07 -szt. 8

2,45x0,90 -szt.14

1,48x2,10 -szt. 12

2,45x2,15 -szt.9

1,02x2,10 -szt.4

2,17x2,10 -szt.1

Drzwi o wymiarach 2,40x2,90, szt. 1 - PCV,

Drzwi o wymiarach 4,10x3,20, szt.2, aluminiowe.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45421125-6 okna z PCV, 45421124-9 drzwi z PCV, 45421114-6 drzwi aluminiowe

6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych

7) Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin wykonania zamówienia: 2006-11-30

8) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 2 9 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Szczegółowe opis warunków udziału w postępowaniu jest określony w SIWZ.

Ocena spełnienia warunków dopuszczających do udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dostarczonych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, na zasadzie „spełnia” - „nie spełnia”

9) Informacja na temat wadium:

nie dotyczy

10) Kryterium oceny ofert i ich znaczenie

Cena - 100 pkt.

11) Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Gminy Gródek

ul. A. i G. Chodkiewiczów 2

16-040 Gródek

pokój Nr 1

do dnia 2006-09-14 do godz. 12:00

12) Miejsce i termin otwarcia ofert:

Urząd Gminy Gródek

Ul. A. i G. Chodkiewiczów 2

16-040 Gródek

pokój Nr 1

dnia 2006-09-14 godz. 12:05

13) Termin związania ofertą: okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert

14) Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

15) Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.

16) Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Gródku

Wytwarzający/odpowiadający: Borys Grycuk

Wprowadzający: Borys Grycuk

Data modyfikacji: 2006-09-06

Opublikował: Dorota Bójko

Data publikacji: 2006-09-06