OBWIESZCZENIE - OŚ.6220.46.2013

Untitled

Gródek, dnia 27 sierpnia 2013 r.

OŚ.6220.46.2013

O B W I E S Z C Z E N I E

Zgodnie z art. 74 ust. 3 i art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227, z późn. zm.) i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267), zwanej dalej KPA, informuję, iż na podstawie wniosku złożonego w dniu 21 sierpnia 2013 r. przez Gminę Gródek wszczęto postępowanie administracyjne dotyczące wydania przez Wójta Gminy Gródek decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na:

przebudowie ulicy Szkolnej w miejscowości Gródek polegającej na wzmocnieniu istniejącej nawierzchni jezdni bitumicznej poprzez ułożenie dodatkowej warstwy bitumicznej, wykonanie cieku przy krawężnikowego z kostki betonowej, wykonanie na części ulicy pobocza żwirowego na szerokości 0,50 m - wykonanie nowej konstrukcji warstw jezdnych ze względu na powstałe zniszczenia, przełożenie chodnika, regulacji studni i kratek ściekowych, wykonaniu wpustów ulicznych po obu stronach jezdni na działkach o nr ewid. gruntów 892, 893/1, 1171/1, obręb Gródek, gmina Gródek.

Z zebranymi aktami sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Gródek, ul. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, pok. Nr 7, w godzinach pracy Urzędu (poniedziałek 800 -1600, wtorek - piątek 730 - 1530).

Zgodnie z art. 49 KPA zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Wójt Gminy Gródek

mgr Wiesław Kulesza

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Gródku

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Klebus

Wprowadzający: Agnieszka Klebus

Data modyfikacji: 2013-08-28

Opublikował: Piotr Supronik

Data publikacji: 2013-08-28