Ogłoszenie w sprawie możliwości wnoszenia uwag do oferty złożonej z pominięciem otwartego konkursu ofert

Oferta realizacji zadania publicznego pt. Integracja społeczności związku emerytów” złożona przez Polski Związek Emerytów, Rencistów i Inwalidów Oddział Rejonowy w Gródku.

Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2019 r. poz. 688 z późn. zm.), każdy możne zgłaszać uwagi dotyczące złożonej oferty.

Uwagi należy zgłaszać pisemnie w godzinach pracy Urzędu Gminy Gródek, drogą elektroniczną na adres e-mailowy: sekretariat@grodek.pl oraz listownie na adres Urzędu Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek do dnia 1 października 2019 r.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Gródek

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Lisowska

Data wytworzenia: 2019-09-24

Wprowadzający: Jakub Puciłowski

Data modyfikacji: 2019-09-24

Opublikował: Jakub Puciłowski

Data publikacji: 2019-09-24