OBWIESZCZENIE -OŚ.6220.58.2012 (2)

Gródek, dnia 30 stycznia 2013 r.

OŚ.6220.58.2012

 

Ogłoszenie

 

Na podstawie art. 33 ust. 1 i art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227, z późn. zm.), informuję o przystąpieniu przez Wójta Gminy Gródek do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko w postępowaniu administracyjnym wszczętym w dniu 29 czerwca 2012 r. zmierzającym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie 2 budynków inwentarskich (obór) do hodowli bydła mięsnego (krów rzeźnych) o obsadzie do 150 DJP na działkach o nr ewid. gruntów 365, 366, obręb Łużany, gmina Gródek, zaliczonego do przedsięwzięć mogących zawsze znacząco oddziaływać na środowisko.

 

Sprawa prowadzona jest na wniosek Pana Tomasz Kurcińskiego z dnia 27.06.2012 r.

 

Organem właściwym do:

-   wydania przedmiotowej decyzji środowiskowej i do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Gródek;

-   dokonywania uzgodnień warunków realizacji przedsięwzięcia jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Białymstoku;

-   wydawania opinii jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Białymstoku.

 

Z uwagi na powyższe uprzejmie informuje, że w siedzibie Urzędu Gminy Gródek, ul. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, pok. Nr 8, w godzinach pracy Urzędu (poniedziałek 800 -1600, wtorek - piątek  730 - 1530) istnieje możliwość zapoznania się z wnioskiem z dnia  27.06.2012 r. o wydanie przedmiotowej decyzji, raportem o oddziaływaniu na środowisko dostarczonym do Urzędu w dniu  18.01.2013 r.(uzupełnionym w dniach 21.01.2013 r. i 29.01.2013 r.), postanowieniem Wójta Gminy Gródek z dnia 29.10.2012 r. stwierdzającym obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko.

 

W terminie 21 dni od dnia ogłoszenia można składać uwagi i wnioski w przedmiocie zamierzonej inwestycji, w formie pisemnej na adres wskazany wyżej, ustnie do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich podpisem elektronicznym, na podany adres poczty elektronicznej (e-mail: info@grodek.pl).

 

Informację umieszcza się na okres 21 dni:

·         na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Gródek, ul. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek,

·         w Internecie pod adresem bip.grodek.pl

·         w pobliżu miejsca inwestycji - na tablicy ogłoszeń m. Łużany.

 

 

 

Wójt Gminy Gródek

mgr Wiesław Kulesza

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Gródku

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Klebus

Wprowadzający: Agnieszka Klebus

Data modyfikacji: 2013-01-30

Opublikował: Piotr Supronik

Data publikacji: 2013-01-30