ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY NA ZAMÓWIENIE PUBLICZNE

Termin ważności strony 2015-03-29
Numer sprawy

Gródek, dnia 29 stycznia 2015 r.

Gmina Gródek

ul. A. i G. Chodkiewiczów 2

16-040 Gródek

tel. (85) 7180 664

B.032.2.2015

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY NA ZAMÓWIENIE PUBLICZNE

Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego - konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Gródek w 2015 r.

Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.).

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulic, parków, placów i innych otwartych terenów publicznych na terenie Gminy Gródek.

Szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie:

I. Przedmiot zamówienia

Kod CPV - 50232100-1 Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego - konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Gródek w 2015 r. Ilość punktów świetlnych: 1050 szt. Ilość punktów świetlnych może ulec zwiększeniu do 5 %.

II. Zakres zamówienia obejmuje konserwację oświetlenia ulicznego, parków, placów i innych otwartych terenów publicznych, tj.:

  1. Sprawowanie nadzoru nad oświetleniem ulicznym polegające na:

a/ dokonywaniu raz na miesiąc oględzin oświetlenia ulicznego, w celu wykrywania uszkodzeń mechanicznych i awarii oświetlenia ulicznego. Sporządzanie protokołu oględzin i oceny stanu technicznego w oparciu, o który dokonywana będzie konserwacja poszczególnych urządzeń oraz przekazywanie informacji z oględzin faksem lub pismem na adres Zamawiającego.

b/ dokonywaniu oględzin sieci oświetlenia ulicznego oraz punktów pomiarowo - rozdzielczych raz na kwartał. Sporządzenie protokołu oględzin i oceny stanu technicznego w oparciu, o który dokonywana będzie konserwacja poszczególnych urządzeń oraz przekazywanie informacji z oględzin faksem lub pismem na adres Zamawiającego,

c/ naprawy uszkodzeń: - styków, - połączeń, - przewodów w oprawach i słupach, - wnęk bezpiecznikowych, - końcówek kabli itp.

d/ wymiany uszkodzonych lub wyeksploatowanych: - bezpieczników, - główek bezpiecznikowych, podstaw bezpiecznikowych, - styczników, - dławików, - kondensatorów, - fotorezystorów, układów zapłonowych, - wkładek topikowych - żarówek, źródeł światła, - przewodów w latarniach, - zacisków prądowych, - tabliczek słupowych, - przekaźników zmierzchowych, - wysięgników, - słupów, - opraw i kloszy, - itp. urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego, (zakup wysięgników, słupów i opraw pokryje Zamawiający)

e/ prostowanie przekrzywionych opraw, przekręcanie wysięgników do pozycji prawidłowej, czyszczenie opraw łącznie z kloszami,

f/ konserwacja szafek kablowych, oświetleniowych, tablic oświetleniowych w stacjach,

g/lokalizacja oraz awaryjna naprawa uszkodzonych odcinków kabli sterujących i oświetleniowych,

h/ ustalanie przyczyn awarii na oświetleniu objętym gwarancją oraz kontrola realizacji usterek gwarancyjnych,

i/ sprawdzanie stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej,

j/ ustawianiu i regulacji zegarów i przekaźników zmierzchowych,

k/ doraźne naprawy innych elementów obwodów oświetleniowych po przyjęciu reklamacji o ich zakłóceniu,

l/ obsługa urządzeń pomiarowych, ustawianie godzin oświetlenia, włączanie i wyłączanie na okres letni i zimowy oraz w okresach specjalnych takich jak: okres świąteczno - noworoczny, okres wyborów powszechnych,

ł/ współpraca z Zamawiającym w celu usprawnienia funkcjonowania oświetlenia poprzez wymianę przez Wykonawcę kompletnych opraw oświetlenia wraz z oprzyrządowaniem w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego,

2. Usuwanie skutków wandalizmu i skutków wypadków drogowych tj. uzupełnianie brakujących lub zdewastowanych: a/ kloszy, b/ opraw, c/ wysięgników, d/ słupów, e/ układów sterowniczych, f/ kabli oświetleniowych zasilających i sterowniczych, g/ szafek, h/ zamków i zamknięć, i/ tablic oświetleniowych, j/ itp. urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego,

3. Eksploatacja, naprawa i modernizacja urządzeń oświetlenia ulicznego, musi odbywać się bez wyłączeń urządzeń i linii zasilających techniką prac pod napięciem (PPN) do 1 kV.
4. Uzgadnianie z zarządcą sieci zasilającej PGE Dystrybucja S.A. wszelkich napraw oświetlenia ulicznego znajdującego się na słupach energetycznych oraz planowanych wyłączeń energii elektrycznej w celu dokonywania naprawy oświetlenia ulicznego.

5. Organizowanie i wykonywanie prac eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, kwalifikacji personelu oraz BHP.
6. Czynności związane z utylizacją zużytych lamp.
7. Dokonywania napraw urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego zgodnie ze zgłoszeniami telefonicznymi Zamawiającego w terminie 48 godzin.

Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert częściowych.

Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom.

III. Rodzaj wynagrodzenia

Za wykonywanie usług zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe, płatne co miesiąc,
w terminie 14 dni od dnia złożenia w siedzibie zamawiającego poprawnie wystawionej faktury.

W ofercie należy podać kwoty netto i brutto: wynagrodzenia miesięcznego i wynagrodzenia
za cały okres obowiązywania umowy.

  1. Termin wykonania zamówienia:

Od dnia 04.02.2015 r. do dnia 31.12.2015 r.

  1. Termin i miejsce składania ofert

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego - konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Gródek w 2015 r.” w terminie do dnia 03.02.2015 r. do godz. 14:00.

Miejsce składania ofert:

Urząd Gminy Gródek

ul. Chodkiewiczów 2

16 - 040 Gródek

pokój nr 1

  1. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki dotyczące:

  1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia.

  1. Posiadania wiedzy i doświadczenia.

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia.

  1. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia

  1. sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia

  1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy.

  1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zaproszenia

Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w formie oryginału, podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku podpisania dokumentów przez pełnomocnika wykonawcy, do oferty należy dołączyć właściwe pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.

  1. Załącznikami do niniejszego zaproszenia są:

  1. Formularz ofertowy

  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  3. Projekt umowy.

Wójt Gminy Gródek

Wiesław Kulesza

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Gródku

Wytwarzający/odpowiadający: Agata Bielska

Wprowadzający: Agata Bielska

Data modyfikacji: 2015-01-29

Opublikował: Piotr Supronik

Data publikacji: 2015-01-29