Zawiadomienie o wspólnym posiedzeniu komisji Rady Gminy Gródek w dniu 26 września 2024 r.
ZAWIADOMIENIE
O WSPÓLNYM POSIEDZENIU KOMISJI GOSPODARKI, FINANSÓW I ROLNICTWA, KOMISJI OŚWIATY, KULTURY, SPORTU I SPRAW SPOŁECZNYCH ORAZ KOMISJI REWIZYJNEJ RADY GMINY GRÓDEK
Działając na podstawie § 72 ust. 2 Statutu Gminy Gródek zawiadamiamy, że w dniu 26 września 2024 r. o godz. 8:30 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Gródek odbędzie się wspólne posiedzenie Komisji Gospodarki, Finansów i Rolnictwa, Komisji Oświaty, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych oraz Komisji Rewizyjnej. Obradom przewodniczyć będzie Małgorzata Popławska – Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej.
Proponowany porządek obrad:
1. Rozpatrzenie informacji o przebiegu wykonania przez Gminne Centrum Kultury w Gródku planu finansowego za pierwsze półrocze 2024 r.
2. Rozpatrzenie informacji o przebiegu wykonania przez Gminną Bibliotekę Publiczną w Gródku planu finansowego za pierwsze półrocze 2024 r.
3. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gródek na lata 2024-2027 wraz z prognozą kwoty długu i spłat zobowiązań na lata 2024-2039.
4. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Gródek na 2024 r.
5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej Gminy Gródek, szczegółowości projektu budżetu oraz rodzajów materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi budżetu.
6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie opłaty targowej na terenie Gminy Gródek.
7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.
8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia zasad poboru w drodze inkasa podatków lokalnych na terenie gminy Gródek, wyznaczenia inkasentów oraz określenia wysokości wynagrodzenia przysługującego inkasentom z tego tytułu.
9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zarządzenia poboru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów oraz określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.
10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty.
11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ustalenia stawek opłat za pojemniki lub worki o określonej pojemności, przeznaczone do zbierania odpadów komunalnych na terenie nieruchomości.
12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych. (Grzybowce)
13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych. (Waliły-Stacja, ul. Rzemieślnicza)
14. Wnioski do projektu budżetu Gminy Gródek na 2025 r.
15. Sprawy różne.
Przewodnicząca Komisji Gospodarki, Finansów
Katarzyna Petelska |
Przewodnicząca Komisji Oświaty, Kultury, Sportu
Anna Wasilewska |
Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej
Małgorzata Popławska |
Metryka strony