REJESTR SKARG I WNIOSKÓW

REJESTR SKARG I WNIOSKÓW

Przyjmowanie skarg i wniosków oraz ich rozpatrywanie odbywa się na podstawie:

- rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46),

- § 77 ust. 4 i § 126 Statutu Gminy Gródek (Dz. Urz. Woj. Podl. z 2003 r. Nr 18, poz. 496, Nr 63, poz. 1315, z 2005 r. Nr 190, poz. 2171, Nr 270, poz. 3171, z 2006 r. Nr 291, poz. 2883),

- Rozdziału VII Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Gródek, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 93/13 Wójta Gminy Gródek z dnia 14 stycznia 2013 r.  

 

 

Nazwa rejestru

Rejestr skarg i wniosków

Rejestr prowadzi

Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2,  pok. 1, tel. 85 7180664

Sposób udostępniania

 

Zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.).                                          Informacje zawarte w rejestrze w części dotyczącej danych osobowych objęte są ochroną na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych  (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.).

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy w Gródku

Wytwarzający/odpowiadający: Lilia Waraksa

Wprowadzający: Lilia Waraksa

Data modyfikacji: 2013-07-23

Opublikował: Piotr Supronik

Data publikacji: 2013-07-23