REJESTR SKARG I WNIOSKÓW
REJESTR SKARG I WNIOSKÓW
Przyjmowanie skarg i wniosków oraz
ich rozpatrywanie odbywa się na podstawie:
-
rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji
przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46),
- § 77 ust.
4 i § 126 Statutu Gminy Gródek (Dz. Urz.
Woj. Podl. z 2003 r. Nr 18, poz. 496, Nr 63, poz.
1315, z 2005 r. Nr 190, poz. 2171, Nr 270, poz. 3171, z 2006 r. Nr 291, poz.
2883),
- Rozdziału
VII Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Gródek, stanowiącego załącznik do
zarządzenia Nr 93/13 Wójta Gminy Gródek z dnia 14 stycznia 2013 r.
Nazwa rejestru |
Rejestr skarg i wniosków |
Rejestr prowadzi |
Sekretarz Gminy |
Sposób udostępniania |
Zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o
dostępie do informacji publicznej (Dz.
U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.). Informacje
zawarte w rejestrze w części dotyczącej danych osobowych objęte są ochroną na
podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002
r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.). |
Metryka strony